#8: Znamčenje startup podjetij

by

8. Startup Cafe: Znamčenje startup podjetij

Januar 8, 2014

Na dogodku smo iskali odgovor na eno izmed ključnih vprašanj za vsakega podjetnika: “Kdo ali kaj je moja blagovna znamka v očeh ciljnih kupcev?” O razvoju blagovnih znamk startup podjetij, osebnem znamčenju podjetnikov in o znamčenju njihovih izdelkov ali storitev sta govorili:

  • Ajda Rotar Urankar – oblikovalka v enem najuspešnejših slovenskih startup podjetij Celtra. Ajda ima dolgoletne oblikovalske izkušnje na področju razvoja blagovnih znamk, za svoje delo pa je prejela več domačih in mednarodnih nagrad,
  • Živana Žerjal – soustanoviteljica startup podjetja Sportwip, ki nam je predstavila primer dobre prakse povezanosti razvoja startup podjetja in razvoja lastne blagovne znamke, ki je usmerjena na globalni trg.

Dogodek je moderirala Maja Voje, svetovalka na področju razvoja poslovanja, odnosov z javnostmi in znamčenja. Ponovno nam je jutro polepšala glasbena spremljava Alje Knez.

 

Videoteka

Na tej strani uporabljamo piškotke za izboljšano uporabniško izkušnjo in analizo prometa. Z nadaljnjo uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close