#11: Moč družbenih omrežij za podjetnike web 3.0

by

11. Startup Cafe:  Moč družbenih omrežij za podjetnike web 3.0 

April 2, 2014

Že desetletje živimo virtualna življenja na platformah, ki jih soustvarjamo kot uporabniki. Že več let poslušamo »modrosti«, kako družbena omrežja uporabiti za izboljševanje poslovnih rezultatov.Konsenza, kako komunicirati na družbenih omrežjih, stroka nima, učimo pa se lahko na primerih dobre prakse. Nekaj smo jih delili z vami na 11. Startup cafeju. Gostje moderiranega pogovora na temo uporabnosti družbenih omrežij za podjetnike so bili:
  • Andraž Gavezzvezda najslajše podjetniške zgodbe pri nas, Moja čokolada, ki zna posladkati svoje sledilce tudi v družbenih omrežjih;
  • Nejc Slovniksoustanovitelj digitalne agencije POINT OUT, ki se lahko pohvali z lepim številom uglednih naročnikov in izjemnim managementom spletnih skupnosti;
  • Boštjan Pišlersnovalec naprednih oblik komunikacije na družbenih omrežjih, ki v sklopu Studia 404 predano išče rešitve, kako bi od družbenih omrežij dobili še več;

Dogodek je moderiral Andrej P. Škraba.

 

Videoteka

 

Fotogalerija

Na tej strani uporabljamo piškotke za izboljšano uporabniško izkušnjo in analizo prometa. Z nadaljnjo uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close