#17 Kako učinkovito napasti tuje trge: e-commerce, poslovni partnerji in neposredne investicije

by

17. Startup Cafe: Kako učinkovito napasti tuje trge: e-commerce, poslovni partnerji in neposredne investicije

November 5, 2014

Kako povečati prodajo in poiskati vzvode za rast podjetja na tujih trgih je eden izmed največjih izzivov startup podjetij. Povpraševanje na domačem dvomilijonskem trgu namreč ne more podpreti vse podjetniške kreativnosti, ki jo ustvarja vedno bolj aktivna slovenska startup skupnost, da o potešitvi ambicij podjetnikov sploh ne govorimo. 

Na novembrskem Startup cafeju smo spoznali 3 startup podjetnike, ki so se širjenja na tuje trge lotili na različne načine:

  • Prodaja prek spleta: 
    Tadej Jevševar iz Nollie Apps (Chipolo) nam bo zaupal izkušnje s prodajo prek spleta končnim uporabnikom in zakaj se vse bolj osredotočajo na prodajo prek partnerjev.
  • Neposredna investicija:
    Rok Kragelj, direktor prvega slovenskega podjetja Kaymu, ki ga je investicijsko podprl nemški internetni velikan Rocket Internet, bo izpostavil prednosti in izzive podjetništva v zaledju tujega investitorja.
  • Prodaja prek B2B partnerjev:
    Damjan Matičič, CEO podjetja Koofr, ki je osvojilo ugleden naziv slovenski startup leta 2013, bo pojasnil, kako so v podjetju do prvih uspešnih poslov v tujini prišli s pomočjo strateških B2B partnerjev.

Pogovor je vodil Iztok Hočevar.

 

Videoteka

 

Fotogalerija

Copyright by Miha Prebil

Na tej strani uporabljamo piškotke za izboljšano uporabniško izkušnjo in analizo prometa. Z nadaljnjo uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close