#34: KAKO SE LOTITI PROIZVODNJE HARDWAREA? Primer BlueJay

by

34. Startup Cafe: Kako sredi Ljubljane v šestih mesecih do proizvodnje hardwarea: Primer BlueJay

Maj 11, 2016

Veliko startupov se naenkrat sooči s precejšnjim izzivom – kako svojo idejo pretvoriti v pravi fizični proizvod. Kako napraviti oprijemljivo verzijo njihove rešitve, torej kako se lotiti proizvodnje. Po poti od ideje mimo testiranja do proizvodnje nas je na dogodku vodil Martin Mikeln iz ljubljanskega startupa The Kiwi Factory, ki ga vodi Novozelandec Nicholas Bartlett.

Pred kratkim je ekipa z zbranimi $137,865 uspešno končala Kickstarter kampanjo za pametni nosilec mobilnika v avtomobilih Bluejay. Produkt je že v proizvodnji, kljub temu pa ga stalno spreminjajo, dopolnjujejo, izboljšujejo. V pogovoru nam je Mikeln razkril:

  • Koliko časa in denarja so porabili za prvi prototip?
  • Kako so testirali in preverjali mnenje potencialnih kupcev?
  • S kakšno tehnologijo so naredili prototipe in zakaj je bilo teh več kot 500?
  • Ali se splača kupiti potrebne elektronske dele pri Alibabi?
  • Kdaj iskati lokalnega proizvajalca potrebnih elektronskih delov?
  • Se splača investirati v proizvodno tehnologijo?

Prispevki

STA | Startup cafe: Najprej testiranje zanimanja, šele potem fizični izdelek

SIOL.net | The Kiwi Factory: uspeh na Kickstarterju je bil prva stopnica, zdaj gre zares

 

Fotogalerija

Na tej strani uporabljamo piškotke za izboljšano uporabniško izkušnjo in analizo prometa. Z nadaljnjo uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close