#38: Štartaj Slovenija

by

38. Startup Cafe: ŠTARTAJ SLOVENIJA ALI KAKO HECKATI RAST PRODAJE PREK TELEVIZIJSKE ODDAJE

Februar 1, 2017

Prvi pravi slovenski televizijski podjetniški projekt Štartaj Slovenija je za nami. Skozi 10 oddaj smo spremljali zgodbo dvanajstih mladih podjetnikov, ki so jim omogočili, da svoje izdelke postavijo na police največjega trgovca v Sloveniji. Na ta način so uspeli potrošnike povezati z zgodbami kandidatov. Seveda nas je zanimalo, ali je projekt čudežna rešitev za podjetniški uspeh. No, vsaj v Sloveniji. Zato smo na tokratnji dogodek povabili:

zmagovalca projekta Tino Štrubelj in Simona Oblaka (naravna dezodorantna krema Nelipot)

in

Mitja Tuškeja, partnerja in medijskega stratega v agenciji Formitas BBDO in direktorja medijske agencije Direct media, ki je povedal več o ozadju projekta in strateških ciljih.

Izvedeli smo:

  • Kakšnim podjetjem sodelovanje v oddaji koristi?
  • Kako sodelovanje v resničnostni oddaji vpliva na podjetnika, njegovo psiho in njegovo delo?
  • Kakšno pot so podjetniki prehodili?
  • Kakšne rezultate je dosegel projekt in koliko izdelkov je bilo prodanih?
  • Kaj pravzaprav pomeni, da je izdelek na polici tako velikega trgovca, kot je Spar?
  • Kakšni so logistični problemi po podpisu pogodbe?
  • Je projekt odskočna deska samo za »male obrtnike« ali lahko tudi startupi, ki sanjajo o svetovni nadvladi, dobijo kaj koristnega?
  • Da bo kmalu najavljena druga sezona projekta!

 

Prispevki

Na Startup cafeju o televizijskem podjetniškem projektu Štartaj Slovenija

 

Fotogalerija

Na tej strani uporabljamo piškotke za izboljšano uporabniško izkušnjo in analizo prometa. Z nadaljnjo uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close