Naslednji dogodek

Naslovna

35. Startup Cafe:

Kako je Urška Sršen z Bellabeatom pokorila Silicijevo dolino

1. Junij ob 8.00 zjutraj v kavarni Sputnik v Ljubljani

Executorka, soustanoviteljica BellaBeata in edina Slovenka na seznamu Forbesa »30 under 30«. Vse to in še več je Urška Sršen, ki je skupaj s partnerjem Sandrom Murom ustanovila podjetje, ki konkurira največjim tekmecem na svetu na področju health-techa in nosljivih naprav (t.i. wearables). Samo izdelek LEAF ima že več kot 200 tisoč uporabnic po vsem svetu.

Bellabeat se je kalil v najbolj znanih pospeševalnikih, kot je Y-Combinator, podjetje pa so z več milijoni evrov podprli tudi skladi tveganega kapitala. Med vlagatelji je denimo tudi filmska igralka Jessica Alba.

Zato bomo Urški Sršen, 1. junija, 2016, ob 8.00 zjutraj v Kavarni Sputnik, postavili naslednja vprašanja:

  • Kako je Bellabeat postal najboljši evropski zdravstveni startup 2015?
  • Kaj ji je prinesla uvrstitev na Forbesov seznam 30under30?
  • Je prehod iz Slovenije v Silicijevo dolino zahteven?
  • Kako ostati na vrhu v Silicijevi dolini?
  • Kakšna je vloga čustev pri razvoju produkta?
  • Kako prepričati Milo Kunis, da oglašuje tvoj izdelek?

Po okrogli mizi boste z Urško lahko tudi sami poklepetali!

Se vidimo v sredo! Ekipa Startup Cafe

 


 

Naslovna

34. Startup Cafe:

Kako sredi Ljubljane v šestih mesecih do proizvodnje hardwarea: Primer BlueJay

11. Maj ob 8.00 zjutraj v kavarni Sputnik v Ljubljani

Veliko startupov se naenkrat sooči s precejšnjim izzivom – kako svojo idejo pretvoriti v pravi fizični proizvod. Kako napraviti oprijemljivo verzijo njihove rešitve, torej kako se lotiti proizvodnje. Po poti od ideje mimo testiranja do proizvodnje nas bo

v sredo, 11. maja ob 8. zjutraj v kavarni Sputnik

vodil Martin Mikeln iz ljubljanskega startupa The Kiwi Factory, ki ga vodi Novozelandec Nicholas Bartlett.

Pred kratkim je ekipa z zbranimi $137,865 uspešno končala Kickstarter kampanjo za pametni nosilec mobilnika v avtomobilih Bluejay. Produkt je že v proizvodnji, kljub temu pa ga stalno spreminjajo, dopolnjujejo, izboljšujejo. V pogovoru nam bo Mikeln razkril:

  • Koliko časa in denarja so porabili za prvi prototip?
  • Kako so testirali in preverjali mnenje potencialnih kupcev?
  • S kakšno tehnologijo so naredili prototipe in zakaj je bilo teh več kot 500?
  • Ali se splača kupiti potrebne elektronske dele pri Alibabi?
  • Kdaj iskati lokalnega proizvajalca potrebnih elektronskih delov?
  • Se splača investirati v proizvodno tehnologijo?

Vabljeni da sredino jutro začnete ob dobri kavi in dobrih zgodbah.


Naslovna

33. Startup Cafe:

Poslovni angeli, stvar preteklosti ali neizkoriščen potencial?

6. April ob 8.00 zjutraj v kavarni Sputnik v Ljubljani

Množično financiranje, startup pospeševalniki, državna posojila … ali imajo v današnjem startup svetu poslovni angeli še namen? Ker poslovni angeli nikoli niso bil le denar. Bili so znanje, poslovne izkušnje in bazen novih poznanstev, ki jih je startup potreboval pri lastnem razvoju.

Da bi preverili, kakšna je današnja vloga angelov, v kakšne projekte v Slovenji vlagajo in kako najlažje priti do njih, smo na naslednji startup cafe, povabili:


– predsednika Kluba poslovnih angelov Slovenije Branka Drobnaka, ki je kot investitor sodeloval v več kot 15 start-up podjetjih, in
startup Medenka, ki izdeluje 100% naravni posladek iz slovenskega medu in sadja, v katerega je član Kluba investiral v zadnjem letu.

V pogovoru z njima bomo izvedeli:

– Ali so poslovni angeli še vedno »smart money«?
– Katere industrije poslovne angele zanimajo?
– Kako je imeti poslovnega angela v podjetju in kaj jim doprinese?
– Kako lahko poslovnim angelom predstavite vašo idejo?

Se vidimo v sredo!


Naslovna

32. Startup Cafe:

Kako je skupina Slovencev prepričala Google, da jim DA 331 tisoč evrov

2. Marec ob 8.00 zjutraj v kavarni Sputnik v Ljubljani

Inštitut za druga vprašanja na prvi pogled ni startup, niti ni podjetje. Vendar skupina mladih dela prav to, kar dela večina startupov: s tehnologijo rešujejo probleme potencialnih strank. Le da so v njihovem primeru stranke prebivalke oziroma prebivalci, problemi pa neučinkovita demokracija in politična nekultura.

Kmalu bodo Sloveniji predstavili najnovejšo spletno rešitev Parlameter, ki bo razgalila delo poslancev. In prav s Parlametrom so prepričali Google, da jim je podaril 331 tisoč evrov.

Zato smo na naslednji Startup cafe, ki bo potekal 2. marca v Kavarni Sputnik ob 8. uri zjutraj, povabili dva člana ekipe inštituta:

Filipa Dobranića

in

Jasmino Ploštajner

V pogovoru nam bosta razkrila:

  • Kako je inštitut sploh nastal
  • Kakšna je vloga tehnologije v sodobni demokraciji
  • Kako se prepriča Google, da bo vaša tehnologija spremenila svet

Se vidimo v sredo!

Ekipa Starup cafeja


 

Naslovna

31. Startup Cafe:

Kako najti pravega investitorja? Zgodba podjetja GoOpti

3. Februar ob 8.00 zjutraj v ABC Hubu pod Emporiumom, BTC, Ljubljana

Tokratnji dogodek poteka v okviru vseevropskega tedna podjetništva Startup Europe Week in v sodelovanju z ABC pospeševalnikom. Zato bo dogodek izjemoma v ABC Hubu pod Emporiumom na Letališki 3 v BTC Cityju v Ljubljani. Prijave na dogodek niso obvezne, so pa zaželene. Prijavite se TUKAJ.

GoOpti je prvi slovenski startup nove generacije, ki je uspel pridobiti »grow« investicijo za širjenje v regiji. Vendar pot do denarja ni bila lahka, lastniki so več let iskali pravega partnerja z denarjem. Zato smo ekipo Gooptija povabili na naslednji Startup Cafe, ki bo potekal 3. februarja ob 8.00 zjutraj v ABC Hubu v BTC Cityju.

Kjer nam bodo ogovorili na vprašanja:

  • Zakaj so tako dolgo iskali pravega investitorja?
  • Kako so ga na koncu našli?
  • Kako bodo rasli v naslednjih letih?
  • Kakšen kader iščejo?

Po moderiranem pogovoru bo ob približno 8.50 sledilo hitro mreženje z Bisnode, zato ne pozabite na vizitke. Prijave niso nujne, so pa zaželene. Prijavi se TUKAJ.

Ob 9.15 pa si oglejte še 90 sekundne predstavitve startup podjetij pred komisijo investitorjev.

bisnode_logo_v_krivuljah_poslji

Hkrati pa na dogodek vabimo startupe, ki bi se želeli z 90-sekundnim pitchem predstaviti pred žirijo ABC pospeševalnika. Startupi lahko pridobite odlično povratno informacijo o vašem produktu/storitvi, hkrati pa bo nastop štel kot predselekcijski postopek ekip za pravkar objavljeni novi program ABC pospeševalnika Commercial Tech! Bodite eden izmed prvih, ki so bodo zagotovili mesto v ABC pospeševalniku in se prijavite TUKAJ.

ABClogo_horizontal

Okvirni program:

8.00: Uvodni nagovor in kratka predstavitev slovenskega startup investicijskega ekosistema

8.15: Moderiran pogovor s podjetjem GoOpti

8:50: Speed Networking s podjetjem Bisnode

9.15 – 10.00: 90 sekundni pitchi

 

Se vidimo prihodnjo sredo!

Ekipa Startup Cafe + ABC pospeševalnik

 

 


Naslovna2

30. Startup Cafe:

Startup tekmovanja, da ali ne: Kdo je najboljši startup v deželi tej

13. Januar ob 8.00 zjutraj v kavarni Sputnik v Ljubljani

 

Različna tekmovanja za startup podjetja so postala stalnica tudi v Sloveniji. Vendar za razliko od tujih  denarne nagrade za zmagovalce niso več deset tisoč evrov, enourni sestanek z Markom Zuckerbergom ali enoletna brezplačna uporaba laboratorijev IMT.

Se torej v startupom sploh splača vlagati čas v slovenska tekmovanja?

Da bi našli odgovor smo na naslednji Startup cafe, ki bo tokrat izjemoma DRUGO SREDO v mesecu, 13. januarja 2016, v kavarni Sputnik, povabili zmagovalce vseh štirih večjih tekmovanj:

Startup leta (podeljuje Iniciativa Startup Slovenija): Tibopo

Najpodjetniška ideja (podeljuje časnik Finance): Alpstories

Coinvest (podeljuje CoBik): Oosm

Mladi podjetnik leta (podeljuje zavod Mladi podjetnik): WoodWay

 

Vse zmagovalce bomo tudi vprašali:

  • Kaj je njihovemu podjetju prinesla zmaga na tekmovanju?
  • Koliko časa podjetju vzame priprava na tekmovanje?
  • Bi se danes drugače odločili glede udeležbe tekmovanja?

NAJBOLJŠI STARTUP V DEŽELI TEJ

Vsi štirje zmagovalci leta 2015 bodo na enem mestu, zato se je ekipa Startup cafeja odločila, da bo podelila svojo nagrado – Startup Cup. Vsi gosti okrogle mize bodo pred pričetkom dogodka pitchali in predstavili svoje podjetje, obiskovalci pa boste na koncu izbrali najboljšega izmed najboljših.

Po dogodku bo organizirano tudi hitro mreženje med vsemi udeleženci, ki ga bo izvedlo podjetje Bisnode. Se vidimo naslednjo sredo!

bisnode_logo_v_krivuljah_poslji

 


 

Naslovna

29. Startup Cafe:

»Kje pospeševati svoj startup: Od Amsterdama prek Ljubljane do Sofije« | Kako izbrati pravi pospeševalnik?

2. December ob 8.00 zjutraj v kavarni Sputnik v Ljubljani

 

Za ustvarjanje globalnega posla je pomembno, KJE boste storili prve korake. In te danes lahko naredite v skoraj katerikoli državi na svetu. Kako boste izbrali mesto in pospeševalnik, je seveda odvisno od tega kaj najbolj potrebujete. Nekatera mesta startupom nudijo lahek dostop do kapitala in ogromen trg, medtem ko druga dodano vrednost ustvarjajo z razvejanim startup ekosistemom in poudarkom na razvoju strojne opreme in dizajna. Vendar, kot vedno, je odgovor za sprejetje prave odločitve skrit v podrobnostih.

In pri branju  drobnega tiska nam bodo na 29. Startup cafeju pomagali trije slovenski podjetniki, ki so svoje startupe razvijali v pospeševalnikih.

Tako bomo v sredo, 2. decembra 2015, ob 8. uri zjutraj v kavarni Sputnik,

Odgovore na vprašanja iskali pri startupih:

ScouteeBOLGARIJA

Scoutee, ki svet osvaja z napravo za izboljšanje igre bejzbola. Ekipa je pomemben del razvoja startupa preživela v Bulgariji v pospeševalniku Eleven, ki je gostil že več slovenskih startupov. Scoutee je tudi ravno pred tedni uspešno končal kampanjo na Kickstarterju,

OosmNIZOZEMSKA

Oosm, ki priložnost išče v inovativnem načinu oglaševanja. Slovenci svojo idejo razvijajo tudi v pospeševalniku Startup Bootcamp v Amsterdamu. Ravno konec meseca pa so tudi zmagali na največji investicijski konferenci v Sloveniji Coinvest.

Facility

SLOVENIJA

Facility rešuje probleme upravljalcev hotelov. Ekipa je svojo idejo razvijala v slovenskem pospeševalniku ABC.

Podjetniki nam bodo pomagali najti odgovore na naslednja vprašanja:

  • Oditi iz Slovenije ali ne oditi iz Slovenije?
  • Kakšne so prednosti in kakšne slabosti slovenskega startup ekosistema v primerjavi s tujimi?
  • Zakaj pospeševalnik in v kateri fazi razvoja startupa naj podjetnik odide v pospeševalnik?
  • Kako izbrati pravi pospeševalnik?
  • Kako startup preseliti v tujino, tudi če le za par mesecev?

Se vidimo naslednji teden v sredo zjutraj v Sputniku! FACEBOOK DOGODEK


 

Naslovna

 

28. Startup Cafe:

»Richard Branson, hvala, ampak te ne potrebujem« oziroma »Blagovne znamke v startupih«

4. November ob 8.00 zjutraj v kavarni Sputnik v Ljubljani

 

Strategija rasti je danes ključna za uspeh startupa. Med vsemi vrstami hekanja »tega in onega« se je v zadnjih letih branding oziroma grajenje blagovnih znamk pokazal za enega izmed najpomembnejših delov strategije rasti. Saj veste, vsak startup mora znati povedati dobro zgodbo.

Zato smo na 28. startup cafe, ki bo potekal prvo sredo, 4. novembra 2015, v Kavarni Sputnik ob 8. uri zjutraj povabili

Mitja

Marka Fileja,

ki je podjetnik od ranih let, podjetniška pot ga je v Sloveniji vodila od ustanavljanja študentskega servisa do dela za največje medijske hiše v državi. Vendar je kmalu ugotovil, da je prihodnost na svetovnih trgih in pričel razvijati različne rešitve. Na koncu mu je uspelo s spletno platformo Trainers4me, ki danes deluje predvsem na britanskem trgu. Filej je ravno v teh tednih zavrnil investicijo od Virigina Richarda Bransona, v njegov startup pa je letos vložila tudi Ana Ivanović.

Maja

Majo Konečnik Ruzzier

ki je profesorica marketinga na ekonomski fakulteti UNI LJ in je avtorica večjega števila strokovnih knjig. Pred kratkim je skupaj z možem Mitjo Ruzzierjem napisala knjigo Startup branding funnel, ki je tudi prva knjiga izpod peres slovenskih akademikov za startup podjetja. V knjigi sta avtorja razvila sistem za razvoj blagovne znamke. Oba avtorja pa sta znanje iskala po celem svetu – pot ju je zanesla tudi v Silicijevo dolino – in se pogovarjala s podjetniki. Tako v knjigi najdete tudi veliko zgodb podjetnikov in njihovih lastnih izkušenj. Je pa tudi učila Fileja na fakulteti.

Ki nam bosta odgovorila na vprašanja:

  • Kako sta startup in blagovna znamka povezana?
  • Kdaj moramo pričeti razmišljati o blagovni znamki?
  • Koliko nas stane razvoj blagovne znamke?
  • Kako prepričati največje zvezde na svetu, da podprejo vaš startup?

 

 


 

Naslovna Page

27. Startup Cafe:

Investitorji, krave molznice ali ključen dejavnik uspeha startupa

7. Oktober ob 8.00 zjutraj v kavarni Sputnik v Ljubljani

 

Ko beseda nanese na investitorje in poslovne angele pomislimo na milijone evrov ki samo čakajo, da podprejo vašo podjetniško idejo. Vendar investitorji »niso samo denar«, so tudi vir znanja, izkušenj ter novih poznanstev, ki podjetniku pomagajo pri osvajanju tujih trgov.

Zato smo na 27. Startup cafe, ki bo potekal v sredo, 7. oktobra 2015, v kavarni Sputnik v LJ ob 8.00 zjutraj povabili:

Tatjana

Tatjano Zabasu iz sklada tveganega kapitala RSG Capital, podjetniško mentorico, članico uprave družbe TAB Systems ter prokuristko družb ShoutEm in Efos;

darko

Darka Butino iz sklada poslovnih angelov Silicijevi vrtički, lastnika startupa Sash Reporting, startup mentorja. Izkušnje je pridobil tudi kot CEO Mimovrste (največja spletna trgovina v Sloveniji).

Vprašali ju bomo:

•    Kako vidita slovensko startup sceno
•    Zakaj v Sloveniji startupi ne morejo dobiti več milijonov evrov kapitala
•    Kakšni so plusi in minusi slovenskih startupov
•    Kdaj bo tudi iz Slovenije zrasel startup Samorog (t.i. Unicorn)
•    Kateri gospodarski sektorji bodo v naslednjih petih letih startupom ponujali največ poslovnih priložnosti
•    Kako jih prepričati, da je ravno vaša ideja vredna njihovega časa in denarja

Po koncu pogovora bomo startupe povabili k prijavi na 2015 Coinvest Venture Days, kjer bo zbranih 100 startupov, 100 investitorjev in 500 podjetnikov, glavna nagrada pa je 10.000€ in poslovni izlet v Silicijevo dolino. Prvi mož startup šole Hekovnik Tomaž Frelih bo predstavil priložnost za slovenske startupe, da pridobijo svež denar in preverijo, ali njihovo podjetje, poslovni model in ideja sploh »pijejo vodo«. 

 


 

Naslovna Page5

26. Startup Cafe:

Pozabite Kickstarter! Tudi v Slovenijo končno prihaja množično investiranje

2. September ob 8.00 v kavarni Sputnik v Ljubljani

 

Platforme za množično financiranje, kot sta Kickstarter in Indiegogo, so v zadnjih dveh letih v Sloveniji ustvarile veliko uspešnih podjetniških zgodb. Kmalu po uspehu teh platform so se v svetu pojavile ideje, da se vzpostavi sistem, ki bi navdušencem nad sodobno tehnologijo in inovativnimi izdelki omogočil, ne samo da podprejo zanimive ideje, temveč da imajo tudi sami nekaj od po njihovem mnenju genialnih idej. Govorimo seveda o množičnem financiranju, kjer bi podporniki pridobili finančno korist in bili zato tudi nagrajeni.

Največja prepreka množičnemu financiranju do sedaj je bila predvsem zakonodaja – zato so nekatere države, lep primer je Velika Britanija, to tudi spremenile. V Sloveniji državni organi taki ideji niso bili ravno naklonjeni, vendar se je končno našla rešitev. Novembra bo tako tudi v Sloveniji zaživela platforma za množino financiranje z avstrijskimi koreninami CONDA, ki deluje tudi v Nemčiji in v ŠviciPrek Conde je do sedaj denar zbralo 29 podjetij, povprečna vrednost investicije je 861 evrov. Platforma za sedaj združuje skoraj 2000 vlagateljev, ki so investirali 2,8 milijona evrov.

Zato smo na 26. Startup cafe, ki bo v sredo, 2. septembra, v kavarni Sputnik v Ljubljani, povabili:

Daniel

Daniela Horaka iz avstrijskega dela Conde

Rok

Roka Stariča iz slovenskega dela Conde

Kaahee

ter najuspešnejši projekt avstrijske platforme Conda Kaahe, ki je za kar 833% presegel zastavljen cilj množičnega investiranja.

 

Prek moderiranega pogovora boste izvedeli:

  • Za katera podjetja je množično financiranje dobra priložnost
  • Zakaj Conda – kaj ponuja podjetnikom
  • Koliko podjetje stane, da zbere denar prek Conde
  • Vsi pravni triki zbiranja denarja prek Conde
  • Kako postati investitor v Condi in ves drobni tisk

 

Vabljeni na jutranjo kavo, novo znanje in nove poslovne kontakte na 26.
Startup cafe!

2015-08-27


 

September1

Avgusta si malo odpočijemo, vidimo se ponovno prvo sredo v septembru, 2.9.!

 

 

Naslovna2

25. Startup Cafe:

[GigoDesign in AlpStories] Fuzija oldbiznisa in startupov

Kaj se zgodi, ko uspešen poslovnež z več desetletnimi mednarodnimi izkušnjami iz multinacionalk zamenja varno zaposlitev za startup?

Nastane eden izmed najobetavnejših slovenskih startupov Alpstories.

Kaj se zgodi, ko produktni dizajner zamenja londonski startup za delo v velikem in uspešnem slovenskem podjetju Gigodesign?

Ustaljen posel prevetri startup duh in nastanejo podjetniški pospeševalnik DesignForward ter mnogi slovenski Kickstarter projekti. Ter še marsikaj.

 

Na tokratni predpočitniški že 25. Startup cafe, ki bo potekal v sredo 1. julija v kavarni Sputnik na Viču ob 8. uri zjutraj, smo povabili dva odlična sogovornika:

 

Danijel2

Danijela Hubmana, ki stoji izza startupa Alpstories, prej pa je 20 let skrbel za prodajo in IT v podjetju Studio moderna. Alpstories je pred kratkim dobil tudi nagrado za Najpodjentiško idejo. Več o Alpstories izveste v članku »Si želite svojo znamko ekokozmetike, ki jo zmeša robot?«.

 

Luka

Luka Stepana, ki je danes kreativni direktor za področje kreativnega dizajna v podjetju Gigodesign. Po študiju v Londonu je prve poslovne izkušnje nabiral prav v britanski prestolnici, kjer je med drugim delal tudi za LG in Samsung. Več o Stepanu si lahko preberete v članku »Produktni dizajner, ki startupe uči poslušati uporabnika«.

 

V pogovoru z njima bomo poizkušali izvedeti:

  • Kaj ju je gnalo, da sta prestopila iz enega sveta v drugega.
  • Ali so startupi in »old biznis« res nekaj popolnoma različnega ali gre le za dve plati istega kovanca?
  • Kaj se startupi lahko naučijo od olbbiznisa in oldbiznis od startupov?
  • Kako je Hubman uspel sestaviti ekipo in z njo pričet osvajati svet kozmetike. Od kje ideja in ali je potrebno sploh imeti izkušnje iz industrije, v katero se spuščate?
  • Kako se Stepan spopada z vpeljevanjem startup in dizajnerske mentalitete v oldbiznis in kakšna je vloga menedžmenta podjetja pri teh procesih. Kateri so bili največji izzivi in zakaj so sploh odprli zasebni pospeševalnik DesignForward?

Po polurni okrogli mizi boste tudi vsi obiskovalci dobili priložnost, da sami z obema gostoma poizkušate najti odgovore na težave, ki pestijo vaš posel.

Se vidimo 1. julija na 25. Startup cafeju!

Pojasnilo: pod »oldbiznis« organizatorji smatrajo podjetja z večletno tradicijo, ki imajo razvit poslovni model ter odgovore na večino vprašanj glede njihovega posla.

 

Na tej strani uporabljamo piškotke za izboljšano uporabniško izkušnjo in analizo prometa. Z nadaljnjo uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close